Astfel, pentru autostrada Lugoj-Deva, sunt prevăzute 348 de milioane de lei, pentru Sebeș-Turda – 247 de milioane de lei, pentru Câmpia Turzii-Ogra-Târgu Mureș – 230 de milioane de lei, iar în vederea finalizării autostrăzii Transilvania vor fi alocate 449,8 milioane de lei. În total, 1,3 miliarde de lei vor ajunge anul viitor în infrastructura ruÂtieră din vestul țării pentru două autostrăzi paralele spre Vest: una de la Sibiu la Arad și cealaltă de la Târgu-Mureș la Oradea. Modernizările liniilor de cale ferată vor fi finanțate tot în partea de vest a țării, unde vor ajunge 1,8 miliarde de lei, pentru tronsoanele Sighișoara-Coșlariu-Simeria, Gurasada-Simeria și Brașov-Sighișoara.
Pe de altă parte, niciun ban nu este prevăzut de la buget pentru autostrăzi în zona de est a României.
În Master Planul General de Transport al României se arată că, pe coridorul 3 București – Regiunea NE (Moldova), care conectează sudul țării cu regiunile istorice Moldova și Bucovina, dar și cu Ucraina și Republica Moldova, viteza medie este de 61 km/h, iar cea mai mare parte a infrastructurii este defavorabilă, întregul traseu fiind la standard de drum cu o singură bandă de circulație pe sens. În plus, nici legătura Moldovei cu Bucureștiul nu este facilitată, deși regiunea din estul țării are o populație de 4,2 milioane de locuitori.